klantiga fläskläpps liza


Igår blev det studentfesten på ön Elba. Jag och Eve åkte in till stan runt sju för att förfesta hos Sanne. Där var typ halva klassen. Allt började fint. Någonstans där i mitten blev det lite deprimerande, allt sjönk. Elba var väl sådär, jag gillar inte att festa med folk i samma ålder, när det baara är folk i samma ålder.. Det blir ju lite tråkigt och musiken var väl inte den bästa heller men vi försökte ha kul. Just ja, det small till under kvällen också och jag började blöda i hela ansiktet och märker att jag fått världens jävla fläskläpp (som ni kan se på bilderna). Jag skrattade jättemycket och alla andra också men nu dagen efter märker man verkligen att de kunde gått åt helvete med tänder, huvud, allt. Och smärtan nu är så enorm och jag känner mig skitful och vill bara gömma mig för allt och alla. Så ingen utekväll för mig ikväll i alla fall. Får se när jag tar mig ut till världen igen ;) Puss!


Kommentarer
Postat av: jenny

Alltså... Jag skrattar faktiskt på riktigt nu. Högt. Snygg läpp ;D

2009-06-09 @ 14:35:01 - http://frokengustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0