allt för mina vänner


Eftersom jag känner mig ganska bra och ni andra också så blev det ju party. Eve övertalade mig rätt bra så jag tog tag i mig själv och börja fixa mig. När jag såg resultatet var jag ju bara tvungen att gå ut haha! (im jocking). Vi förfestade hos Jenny, the party chick om någon! Den här gången jobbade hon inte (för en gång skull) så det var skitkul att gå ut med henne&de andra :) Hon är bra störd, som jag också kan vara så det matcha liksom, svårt att förklara men om man är med henne så kan jag lova ett gott skratt. Thanks people! Jag skulle ju gått på klassfesten men orkade inte ta mig ner på stan, Jenny bor ju bara över gatan så det var najs! Jag hade roligare hemma hos henne än klassfesten skulle jag tro. Men det var kul att träffa vissa från klassen på krogen, saknat er. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0