äntligen flytta hemifrån!


Jag saknar min älskling. Det har gått snart 3 nätter och flera timmar utan dig. Varför? Jo, för jag är i Hallsta och ska på möten och fixa papper för jag ska banne mig få pengar nu. Och vet ni vad det ska komma mer för papper? Jo, från skatteverket. Jag ska nämligen flytta in hos min älskling på riktigt :) Det ser jag framemot. Jag är ju ändå där mer än här i Hallsta. Skönare att få post dit och slippa resa imellan hela tiden. Jag kommer alltså bli en Västerås-wannabe.. mmh, det gillar jag mer än Hallsta-bonde. Sen blir det kanske Sthlm-snobb och senare i livet en LA-babe ;) Puss!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh va roligt ! :D Fast inte för mig för då ser jag ju dig ännu mer sällan :P

2009-09-30 @ 20:36:43 - http://rooozsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0