Godmorning 06:40


Det är tidigt. Jag är trött. Jag börjar klockan sju. Jag vill sova och drömma mig bort. Men det går ju inte, nu ska jag försöka göra mig så pigg som möjligt, försöker äta knäckemackor med lite smör&skinka, får se om det funkar. Det brukar funka med bara knäckemacka men det blir ju så tort. Det är jättesvårt att äta såhär tidigt. Vatten dricker jag i massor, älskar vatten. Andreas är så duktig, han går upp vid fem och jobbar på. Hans jobb är ju tyngre och han får stå hela tiden och montera, drygt men han fixar det alltid. Han har aldrig stannat hemma för en förkylning eller nånting, han är bäst min kämpe haha. Nu ska jag vara duktig, kämpa på och sen ska vi till en resebyrå och se om vi kan resa. I hope so. Ha en bra dag då! Pussrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0