Åh vad vi dansa på Å igår



Igår förfestade jag, Sanne sedan kom hennes kompisar Fransico och Patrik också. Jag hade aldrig träffat dom förut så det var kul att träffa nya människor. Sedan fick vi skjuss ner på stan och vi träffade Ida utanför :D När vi kom in på Å så var det väldigt trångt, skit mycke folk och jättefarliga trapper. Det var tre våningar men inte sådär jättestort. Längst ner var vi mest, allt var i vitt och det fanns en säng i hörnet med prinsessdrapperi över eller hur man ska förklara det. Jättekonstigt men fint. Det fanns även två toalettstolar brevid varandra haha! Anna fick bild på mig&Elin när vi sitter där haha ;) Vi shaka alla loss till House :) Det var en snubbe som stod och trummade brevid dj:n, grymt tempo. Japp, Dubbelklubben blev godkänd av mig även om det låter som ett barnkalas på McDonalds ;) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0