jag är en Schweizer nöt


Den här söndagen har varit hur mysig som helst. Förutom att min kropp är helt slut efter helgens fester och uttorkad. Men ingen huvudvärk eller illamående alls, det är ju tur det. För jag blir sällan bakis, bara lite seg och jävligt hungrig! Vi har lagat skitgod mat som inte jag ätit på länge, nämligen köttbullar med makaroner med gräddsås! Det är normalt, gott och svenskt. Äh, det var de enda goda vi hade hemma och var sugna på idag. Jag käka även min älskade Schweizer Chokladkaka, lovely! Och vi har myst i soffan till tv:n hela dagen, kvällens film blev A Lot Like Love som gick på femman. Vi tog oss en kvällsprommis till affärn också för vi behövde lite saker till kylskåpet och skafferiet. Vi gjorde varsin baguette när vi kom hem med sallad, räkor och skagenröra innuti, mmmh det var gott! Jag älskar Andreas för han älskar samma ätbara saker som jag :) Bra dag idag. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0