mitt mål


Jag har ett mål med det här året. Jag ska utomlands för första gången i mitt liv i sommar är det tänkt. Andreas och jag drömmer om att gå på stranden till solnedgången, äta god mat i resturanger vid stranden&palmerna, bada i ljusblått hav, se landets kultur.. Ja allt. Andreas har ju varit utomlands många gånger så han vet det mesta om allt, så jag är inte orolig. Jag är bara lite nervös för flygningen som vi prata om igår. Haha, jag kommer säkert sitta och hålla Andreas hårt i armen, svettas som en gris och vara skiträdd men det ska nog gå bra. Vi pratar nästan varje dag om resan. Vi vet inte riktigt vart än men vi har lite önskemål och ska boka en vecka innan eller så. Vi måste veta om vi är lediga samtidigt (jag hoppas ju att jag har sommarjobb). Jag har börjat spara undan pengar varje månad nu fram till Juli, det bästa är att jag fyller 20 den 5 Juni så man kan ju hoppas på lite födelsedag/res pengar av sin kära familj :) Jag tror verkligen på det här målet, jag ska göra allt jag kan för att få min dröm i uppfyllelse. Det är bra att ha mål, jag har flera mål men de är lite långsiktiga och det är att vara utomlands på Idas födelsedag i oktober också, så jag får spara, spara och spara för självklart vill jag vara utomlands med min bästa vän/vänner i höst! Om jag inte jobbar naturligtvis ;) Utomlands på Nyårsafton är också en tanke jag har. Vi får se, vi börjar med att åka i Juli för det är bestämt och jag längtar :) Puss!
bild från google.


Kommentarer
Postat av: ida

haha gud va du ska resa, va kul :)

Ja, hoppas verkligen på att vi ska kunna vara utdomlands då. Kolla lite igår och de är sjukt billigt om man hyr ett hus någon stanns.. hitta igår på blocket där man kan hyra ett lyx hus nere i thailand med massa sov rum,pool bubbel pool, allt.. För bara tyå 900 kr per person. as bra, då äre ju bara hitta ett billigt flyg ner sen är de klart. :D

2010-03-30 @ 17:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0