Sunshine



Såhär härligt var det att komma hem från praktikplatsen idag. Solen sken, Veckorevyn hade trillat ner i postlådan och älsklingen&jag dela på Ben&Jerry's Cookie Dough våran favorit.. mmh, kan det bli bättre? Ja såklart men det här var jättemysigt. Andreas har lagt så fint trägolv på balkongen också, nu är det bara lite rosa sittdynor som fattas och blommor i blomlådorna (som just nu är fimplåda för våra äckliga rökvänner). Kanske en stor växt i en stor kruka på i hörnet också? Ja, vi får se. I sommar kommer det bli perfekt i alla fall, vi ska försöka sätta upp nånting ovanför räcket så inte Chanel hoppar upp och trillar ner (hon är inte en smidig misse).

Min dag har annars idag varit lite tuff på morgonen men jag klarade av den och tog mig till praktiken klockan till klockan sju. Jag kämpade på som fan. Jag hoppas jag får lära mig kassan under de här veckorna, det skulle jag ha nytta av i framtiden och de skulle bli en utmaning för mig. Imorgon skulle vi prata om saker inom butiken osv. Man kan ju alltid hoppas att han har någon plan för mig där, jag vill ju jättegärna ha sommarjobb om det inte går att anställa mig nu. Puss!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack :) Näe så hemligt är det väl inte hehe :P Jag ska bort på födelsedagsfest bara :)

2010-03-30 @ 19:14:45 - http://rooozsa.blogg.se/
Postat av: ida

Ser inte helt fel ut det där! Kul att du kommit in på ICA, bara att hålla tummarna nu och hoppas på jobb å sommarjobb :)

2010-03-30 @ 22:30:39 - http://gbgida.blogg.se/
Postat av: Svar till Ida

jaa tack, jag hoppas också på det :D

även om det kan vara tungt ibland.

2010-04-01 @ 19:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0