lite planer for fantastic four.


Vi har viljan och jag hoppas vi ska göra de till verklighet, vi måste! :) Vecka 44 babes!
Det är svårt att planera allihopa tillsammans när en är i lumpen, en jobbar och en byter blöjjor ;) Men förhoppningsvis ska det fungera, jag och Ida kollade upp lite nu men sedan somnade hon tror jag? För helt plötsligt försvann hon bara och de går inte att få tag på henne .. Typiskt Ida att somna så. Ja, det här var inte enkelt som sagt. Får se om planeringen går bättre med Malin nästa vecka kanske. Jag saknar henne och bebis Amanda. Det var så länge sedan jag såg henne och va med Malin sådär nyktert om man säger så haha. Nä, jag ska bli en bättre vän och inte bara sitta här hemma med mjukisbrallor och tycka synd om mig själv. Vi måste ju hålla ihop, jag saknar oss alla tillsammans. Mina fina brudisar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0