jon&kate plus 8


Vi har dokumentär kanaler och när det bara är skit på de andra vanliga kanalerna så brukar jag kolla på Discovery Travel&Living, där de sänder bland annat "Jon&Kate Plus 8" som handlar om Jon och Kate då som fick först tvillingar sedan sexlingar! De blev så kända över de för det var så annorlunda så de fick ett eget tv-program. Man får följa med familjen på resor och se hur deras vardag är, jag vet de låter tråkigt men de är faktiskt intressant och jag som älskar barn skulle mer än gärna vilja vara nanny till dom där söta barnen. Jag har börjat följt de ganska mycket nu och tycker de är riktigt starka föräldrar som orkar med så många barn i samma ålder plus tv-kameror överallt samtidigt som de håller på med skillsmässan just nu.

Kommentarer
Postat av: emilia

herregud, tänk själv att först fåtvillingar och sedan planerar ett småsyskon, ett. sedan kommer det sex stycken. hoppas att det går bar för familjen!

2010-10-01 @ 10:24:15 - http://espot.blogg.se/
Postat av: ida

Ska dom skiljas? :O

2010-10-01 @ 12:10:10 - http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0