mitt 2011, ett jävligt bra år!

Här är en bild på mig från Januari, jag var påväg att bli blond och nyhemkommen levade från Åre. Jag, Eve och Ida festade i Sthlm en hel natt på Amba, det var en rolig och intressant kväll haha centralen ..
Februari, min fina mamma fyllde 50 och de blev släktfest hos dom vilket var väldigt trevligt. Min Andreas fyllde även 23 så det blev lite fest och gott här hos oss.
I Februari åkte jag även ner till Malmö till Elin, hon fotade mig på hennes jobb Model Lab, vi festade och hade skitkul tillsammans, saknar dig!
I Mars blev de mycke fester, här är bland annat en då Chrillepille (länge sen du var med, vi saknar dig) och mitt hår blev bara blondare och blondare tills jag ångrade mig och blev brunett lika fort igen haha.
I April firade vi Valborg i Uppsala som vi hade hört så bra om tidigare och så mycket folk, de var väl kul men jävligt kallt och jag slog upp mitt knä så de blödde fint på bussresan hem haha.
I Maj så bestämde vi oss för en ny kattunge då en av våra katter dog väldigt tragiskt. Han fick heta Leo och gjorde oss glada igen för han var/är så charmig och söt. Det var en bra dag då vi hämtade hem honom.
I Maj gjorde jag även premiär för min goda Strawberry Daquri och fick med Jojjs på utgångar med mig/oss.
Midsommarafton i Juni firades med midsommarstång, grillning, midsommarkransar och lekar i Sofia&Samanthas hus i Dingtuna som de hyrde över sommaren, bästa midsommarafton jag varit med om!
I början av Juni tog vi de första doppet på Björnön. Den här bilden älskar jag, den tog Sofia på oss. De här var en härlig eftermiddag och vi käkade jordgubbar också,  men satan va kallt de var i vattnet minns jag haha.
Här är min fina mormor också tagen i Juni då vi åkte till Sanda med släkten och bada, moster och familjen från Helsingfors var också med. Väldigt mysig dag med även barnen, mycke glass, bullar, saft och bad.
Jag fick världens bästa födelsedagspresent av min fina Andreas när jag fyllde 21 den 5 Juni nämligen hotellövernattning och uppleva Summerburst! Se mina favoriter Avicii och David Guetta live, de glömmer jag aldrig!
Juli, jag och Eve tog bilen och åkte ut till hennes sommarstuga i Motala som jag älskar! De här var en jättemysig kväll vid Varamon som är en av Svergies längsta stränder och hur vackert som helst. Längtar till att få åka dit igen!
I Juli förfestade vi på Sannes bakgård, de var en varm sommarkväll och Power Meet Skit. Men det är alltid kul att umgås med vännerna dessa härliga sommarkvällar.
Många sommarfester blev det och härliga utgångar. Många fester överhuvdtaget detta år, älskar det.
Augusti, spontana härliga underbara Augusti. Här står jag med mina kusiner på Borgbacken i Helsingfors dit jag och Andreas åkte över några dagar för att hälsa på min moster och kusinerna. Väldigt varma och roliga dagar.
Det blev även en traditionell kräftskiva i Sofia&Samanthas sommarhus med pynt och stora kräftor, väldigt roligt!
Jag, Ida, Eve och Angelina gjorde något riktigt roligt och väldigt spontant i Augusti också. Vi bokade en resa till Rhodos en dag innan och de var en riktigt rolig resa som jag aldrig glömmer, saknar värmen!
Det var helt underbart, en vecka innan vi åkte hade min pojkvän Andreas&hans kompis Sean åkt till Rhodos dom med, vi passade på när skolorna hade börjat och priserna på resor hade gått ner vilket var ett väldigt bra val även om vi inte åkte tillsammans han och jag. Nästa år ska vi försöka göra det förhoppninsvis!
Rebecca&Fiona kom till Sigurdsgatan i Västerås i Augusti också, väldigt bra! Snart kommer de till Bmb och självklart måste jag se dom då också. De är riktigt grymma!
I September fyllde många år, bland annat Sanne som gav sig själv en riktig upplevelse.
De blev många fester under hösten också, här är jag med två sötnosar Jojjs&Emma som var hos oss i Sep.
De hade en spejsad kväll på bmb en lördag i September där vi var och festa som vanligt. Vi tröttnar aldrig haha!
I November skaffade jag en Iphone 4S, var väldigt mörkhårig igen, hängde med dessa töntar och kirrade extrajobb.
Var även hundvakt till Saras stora bebis Oliver, han är världens sötaste och jag älskar han.
I December blev en av mina fina kusiner Emma Hallstahammars Lucia och släkten var självklart där och tittade!
Sen var det Julafton, den mysigaste dagen på hela året då alla är samlade och äter gott och har de bra tillsammans. Tycker de är synd att de redan är över ..
Juldagen firade vi Sofia, förfestade här ett stort och härligt gäng och festade vidare på Bmb, härlig kväll med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0