Just Nu I Malmö

Just nu sitter jag och umgåsas/söndagsmyser med folket här, de är så snälla och roliga. Vi har kikat på film, käkar och käkat chips, druckit päronsoda fyfan va de är gott dagen efter. Jag och Elin har varit lite halvsega idag, gått på gallerian Entré som jag tyckte om väldigt mycke för de var stort och hade en massa bra butiker plus bio, gym och bowling om man är sugen på det. Jag skulle inte köpa något mer egentligen eftersom jag shoppade så mycke i lördags men idag när jag såg Vagabond kilklackarna jag tittat på länge men inte velat köpt för de har varit så dyra MEN nu kosta de bara runt trehundra så jag köpte dom! Så jag är jättenöjd :) Sen köpte jag även ett par blåa hårda leggins för jag behövde det och jag är egentligen lite allergisk mot blått men tänkte att de är ändå roligare en svart för de har jag och de var ändå mörka så de skriker inte liksom så de var helt okej. Sen skulle vi åkt till havet och fota vid Turning Torso men vi orkade inte och de blev mörkt så vi tar de imorgon om vi orkar. Vi fotade här hemma hos dom i badkaret istället, jag ville ha en ny header och de fick jag ju så jag är nöjd!

Åh vad jag saknar min baby jättemycket, min fina lilla svarta håriga bebis! Det gör ont i hjärtat att vara utan den där uppmärksamhetsgalna lilla missen, min älskade lilla Charlie åh mami miss you!! mohaha ;)


Kommentarer
Postat av: emilia

hur länge stannar du där? är du och hälsar på vänner? skön bild i din header!

2011-02-28 @ 11:36:32 - http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0