Helgen


Helgen har varit asbra, lugn men ändå fartfylld. Bio i fredags var perfekt efter en jobbig arbetsdag, filmen var ju efterlängtad och bra så det var najs. Igår var vi i Sthlm och jag älskar den staden på dagen och vill åka dit igen snart, ha lite längre tid på oss att shoppa och glo runt ordentligt. Men det kanske blir mer mot våren då det är skönare att gå ute, vi frös ju ihjäl, jag i min kappa och Andreas i sin rock men vi ville ju inte gå med vinterjackor och svettas som två grisar i butikerna heller haha.. Svårt det där ;)

Och de var kul att träffa nästan alla i släkten igårkväll också, jag älskar när huset är proppat med sköna människor och barn. De små är så söta, de var bestämda och kaxiga mot varandra men ändå så lekte dom ihop haha! Tonåringarna satt mest och sucka haha, de är ju kanske inte så roligt när man är för stor för att leka och för liten för att dricka alkohol ;) Well, gubbarna körde på i alla fall ;) Kvällen slutade sent och man somnade direkt när man satte ner huvudet i kudden haha. Min släkt är stor och härlig, alla är bra och jag älskar dom ♥


Kommentarer
Postat av: andrea

vilken film såg du på bio? :)

2011-01-31 @ 12:05:17 - http://dreeea.blogg.se/
Postat av: BEAUTY SECRETS Tävling pågår!

SÖT du är!



Hoppas du har en trevlig tisdag!



Kika gärna in min tävling

http://beautyandsecrets.blogg.se/2011/january/tavling-vinn-marc-jacobs-lola-parfym.html



Kram<3

2011-02-01 @ 13:58:32 - http://beautyandsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0