I ♥ Dogs


Jag älskar hundar, de är så lekfulla, glada och ger så mycket. De förstår sig på människor och det är häftigt, om vi känner en känsla så känner hunden också likadant. Jag har alltid velat ha en egen hund, som jag skulle lära upp och träna med. Jag brukar gå ut och gå med min morbrors tjejs hundar, de har 6st som sagt att välja imellan så det är kul. Andreas och jag valde Minis och Zoey idag, de som har mest energi av dom alla ;) Jag vill köpa mig en egen vovve men samtidigt så vill jag inte att hunden ska bo i en lägenhet och trängas med katterna. Men när vi flyttar till hus så småningom så ska vi ha en hund, så är det bara! :)


Kommentarer
Postat av: Viktorhege

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2011-11-03 @ 08:30:59 - http://viktorhege.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0