Myskväll Med Ida


Hitta en gammal bild på mig och Ida, vi ser lite skitnödiga ut men ärsh den var söt haha! Hon var här nyss och vi kika på The Last Song eftersom Ida aldrig har sett den förut, jag trodde jag skulle få se en tår rinna nerför hennes kind men inte en enda det var bara jag som böla haha! Det spelar ingen roll hur många gånger jag än tittar på den eller Moulin Rouge, jag bölar varenda gång förfan! Haha ;) Sen har vi skrattat åt gamla videos som var riktigt pinsamma, fan man borde filma mer när man festar eller bara gör saker de är ju så roligt att titta på sen efter några år! Så de kanske kommer upp lite nyare filmer på min Videoblogg kategori, ni får hålla utkik! ;)


Kommentarer
Postat av: emilia

hahah nej, jag tycker att ni var söta!

2011-03-31 @ 09:07:29 - http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0