Sjukis

Idag har jag varit hemma och legat i sängen/soffan hela långa dagen och glott på OC. Jag vaknade med feber, halsen brände redan igår hela dagen och snoret bara rinner, jag känner mig riktigt fräsch med andra ord. Men mot eftermiddagen efter en dusch, lite mat och så kändes det lite bättre och nu mot kvällen bra. Andreas kom hem med glass, kladdkaka och massa annat gott. Han är alltid så söt som gör så, min fina! Jag hoppas jag inte vaknar sådär kallsvettig och äcklig imorgon, jag har mycket att göra och vill ta med vovvarna ut och vara ute hela dagen om det är fint vilket jag hoppas. Idag har det ju varit kanonväder och varit inne och sjuk var inte roligt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0