vill ha värme


Jag fryser, jag vill åka utomlands med min fina igen! Sist vi åkte tillsammans var förra året till Kreta, åh det var så underbart! Och i år åkte han med Sean och jag med tjejerna, de roliga var att de var helt spontant. Först åkte dom till Rhodos och sen träffades vi 2 dagar hemma sen så drog jag och tjejerna också till Rhodos (billigaste resorna gick dit i aug), de var väldigt roligt att bara dra och bestämma sig för det sådär en dag innan! Men det hade jag inte kunnat gjort om de inte var för mina nära&kära som gjorde så jag hade råd, åh jag är så tacksam över det. Jag skulle kunna bo utomlands, så mitt nyårslöfte är väl att hitta jobb/boende utomlands (helst i USA) till 2012!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0