årets första lunch ute!

Vi har cyklat ner till stan idag, gått och kikat lite. Jag hittade en massa jag ville ha som vanligt men plånboken ekar ganska mycket så de får vänta. Andreas hittade en aas snygg kortärmad jeans skjorta, kommer dräggla sönder när han ska ha den på sig! Han köpte även en snygg somrig t-shirt till den, de var jag som hittade den hihi. Jag älskar att styla och han tycker de är kul när jag hittar sånt som matchar i hans smak men han är lite kräsen. Jag vill att han ska köra på dessa otroligt snygga färgglada chinosarna men han är feg för färg tyvärr. Men de kanske är lika bra så vi båda inte ser allt för matchande ut haha!

Andreas bjussa på en kyckling sub till lunch, mmmh! Vi käkade vid hamnen på en liten gräsplätt som jag gillar som man kan se ut över Mälaren men ändå inte på en hård brygga liksom. Det är dåligt med picknick ställen nära vattnet här faktiskt. De är Hallsta bättre på då man kan sitta vid vackra Skantzen/kanalen :) Men vi kommer ju picknicka överallt sen när sommaren väl kommer, att käka lunch ute är så mysigt! Och filten hänger alltid med i cykelkorgen nu när det börjar bli vår&sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0