black long cat

Hår hår hår, jag älskar hår och skämmer bort mitt väldigt mycket. Jag har världens bästa schampoo, balsam, proteiner, värmeskydd och styling från favoritmärket Lanza som är enligt mig de bästa! Om jag var miljonär så skulle jag förändra mitt hår många gånger per månad i olika färger, klippningar, hårförlängningar mm på salong. Jag har clips i just nu, de är enklast och mest skonsamast för håret. Jag hatar tex att duscha med långt hår, så då är de bara att ta bort dom och tvätta de separat osv. De värsta man kan göra är att ha i för några clips så ditt riktiga syns (mitt riktiga syntes efter ett tag på festen i lördags, fult!). Man måste trixa med det ganska länge och klippa till det så de passar som Jojjs hjälpte mig med idag :) Nä NOG om hår nu haha.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0