dagar jag ser framemot!

De känns skitbra just nu inför resan och helgen överhuvudtaget! Imorgon ska jag upp kvart i nio för att laga en tand hos tandläkaren, de känns väl inte sådär jätteroligt MEN de ska bli skönt att bli av med denna förbannade smärta! Och sen så ska jag göra något jag älsk/hatar om man säger så, de får ni veta mer om imorgon hihi! På fredag ska jag&Eve shaka röv igen för vi ska till Globen och se självaste Avicii mixtra, ryser av att tanken att vi ska få höra Levels därinne i den stora bubblan! På lördag ska jag träffa en person en snabbis som jag saknat väldigt mycket som är på besök över några dagar i Sverige (mer om det då). På lördagkväll ska jag&Andreas göra nå kul sen ska vi åka på natten/söndagmorgon till Arlanda med snällaste Sean som ska skjussar! :) De kommer bli riktigt händelsrika dagar för mig helt enkelt och de gillar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0