Flyttar till Italien!!

Herregud, jag ska flytta till Rom i Italien!! Jag fick jobbet som Au Pair vilket jag alltid drömt om och åker dit den 5 Mars vilket är helt otroligt, stört, roligt, nervöst, förväntansfullt och helt fantastiskt! En sån här chans får man bara en gång i livet och jag tar den, jag åker! Jag är så glad just nu och har smilat heela dagen.. Det var två andra tjejer som också blev intervjuade och de hade utbildning och jobbat som barnskötare så jag tänkte att de är kört för mig MEN så sa hon att jag hade så fin personlighet så hon kände direkt att hon ville välja mig och det betyder så mycket för mig och stärkte verkligen mitt självförtroende. Tusen tack, åh äntligen vände det! :,)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0