min kväll

 
Efter promenaden gick Micke hem, jag blev lämnad ensam igen och råka somna på soffan i några timmar. Jag vaknade halv nio av att min hals var helt uttorkad och brändes sönder så nu sitter jag med halstabletter, vatten och lite gottis då även om jag bara kunde äta en Toffifee för jag är så torr :/ Sitter även med en tjock sjal mitt i sommarn! Urs, jag vill inte må såhär i halsen. Kroppen mår bra annars, bara lite övertrött för jag har inte sovit bra på 2 veckor.. Men snaaart så, snaart! 
 
Leo sov brevid mig och höll tassarna över huvudet (är så glad att jag fick de på bild!!), jag tror att han är trött på snarkande Oliver under oss för Leo vill kunna springa efter tofsar utan att bli rädd varje gång han kommer på att de ligger en stor svart björn och flåsar. Annars går de bra med katterna och Oliver i lägenheten, Chanel är alltid fegare men vågar visa sig efter ett tag och är i samma rum nu. Leo är alltid social men fräser lite när inte Oliver ser men så fort Oliver vänder huvudet mot honom så springer han iväg haha lilla fegisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0