Godmorgon snö lördag!

Medans jag sitter här och smaskar på min räkostmacka och slurpar upp mitt gröna citron té så tittar jag ut och ser att fb statusarna stämmer tamefan, de ligger snö på backen! De är bara att ta fram bobben, dra på sig den rosa overallen och åka i backen idag då! Eller? Haha jag minns en gång när jag och Eve åkte pulka som små, vi skratta så mycket åt nånting att jag kissade på mig i min overall så de bara rann på benen innuti ni vet så det blev sådär klibbigt och varmt! Och jag åkte sedan pulka ner för jag skulle hem och byta men då ramlar jag av pulkan och glider på rumpan så de blir GULA streck i backen efter mig!! Pinsamt värre.. Men de var ju fleeera år sedan så de bjuder jag påt denna morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0