Rom på egen hand!

Jag upptäckte Rom på egen hand igår med all min packning vilket var jävligt jobbigt MEN jag kämpade på. Likaså som jag kämpat dessa dagar med att försöka strunta i min magkänsla, men till slut rasade jag bara ihop. Panikångesten kom, spydde och tårarna har runnit som aldrig förr, det har varit en väldigt känslosam resa som jag aldrig gör om igen. Det gick bara några dagar men det fick mig att inse verkligheten, allting verkade för bra för att vara sant helt enkelt.

Jag hade för höga förhoppningar och nu är jag besviken, ledsen och arg. Jag tog ut min glädje och mina förhoppningar i förskott vilket jag nu lärt mig att man inte ska göra, man måste uppleva det först och alltid lyssna till sitt hjärta vilket jag inte gjorde. Jag är glad att resan tog slut väldigt fort även om jag hade velat vara kvar längre i själva staden. Jag kan tyvärr inte skriva ut varför osv här vilket ni säkert förstår även om jag vill det. Jag är tacksam över att min familj, pojkvän och bästa vän fanns där när jag behövde de som mest och vänner som ringt/smsat hela dagen idag ♥ Jag är hemma nu och ska försöka hitta tillbaka till glädjen igen och försöka tänka framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0