stockholm med kusin

Dagen jag har varit nervös för är äntligen över! Min kära kusin Emma ville följa med mig till Stockholm så vi åkte halv åtta imorse och hem sju så vi har varit och strosat runt överallt hela dagen så vi är heelt slut nu. Om de inte var för att jag har lite och ordna med nu med resan så skulle jag sovit för länge sen.. Men vi har haft en underbar dag och jäklar va folk det var, mellandagsrea och dagen innan nyår är inte en bra kombo men jag var ju tvungen att åka dit idag för att jag skulle ordna mitt visum!! Fynda gjorde vi också tex sköna jeans (ord pris. 600) nu 250! Och lite till, de skulle kunnat bli många kassar med hem men måste försöka hålla i pengarna för min stora resa snart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0