Fuck

Jag har 2 prov nästa vecka, i samhällskunskap på måndag och i religion till på onsdag. Det finns ingen tid i helgen för den är fullspäckad och det är försent att ändra på det. Det är väldigt mycket och min hjärna vill inte alls. Ge mig gärna tips! Jag fick tips på att gå upp i tid, äta frukost i lugn&ro, ta en promenad sen kämpa i några timmar sen pausa och äta lunch sen köra igen. Men jag kan inte lära mig sånt som inte intresserar mig, det är väl så för alla men jag försöker verkligen men mina tankar är någon helt annanstans. Jag stängde av tv:n, datorn, allt och satt en stund, de gick ett tag tills jag blanda ihop allting. Det hela kommer att sluta med att jag skriver om religion till samhällskunskapen och tvärtom! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0