tiger of sweden at sthlm fashion week

Jag har drömt om Sthlm Mercedes Fashion Week enda sen jag visste vad de var vilket var i en väldigt tidig ålder då jag läste om de i modemagasin. Men jag får nöja mig med bilder från Stureplan och de är ju fantastiska! Jag drömmer om att bli modefotograf och skulle älska att ta liknande bilder på modevisningarna.
 
Dessa plagg var mina favoriter från Tiger Of Sweden inför hösten 2013. Det är väldigt påklätt med mycket svart, vitt, grått i riktigt fina tjocka material men även med lite diskreta färgklickar. Jag älskar den härligt mjuka gula tröjan tillsammans med ett par skinnbrallor, keps och stövlar, de känns väldigt mycket "kasta på sig något" och väldigt mig. Den gråa stickade tröjan med de vita byxorna känns enkelt ser ändå väldigt stilrent ut vilket jag gillar. Den svarta byxdressen är sexig och stilren och jag gillar den härligt mörkgråa kappa på kappa trenden tillsammans med de svarta skinn stövletterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0