våren är här

De här var för ett år sen och då kunde man gå såhär! Hoppas man kan göra det snart igen. Det är så skönt när de börjar bli varmt, man kan kasta på sig i stort sett bara en oversize t-shirt, boots och hoppa på cykeln och dra. På tal om cykel, jag måste köpa en eftersom min blev snodd förra året :( Det är de som är så synd när man bor här, man kan inte ens ställa ifrån sig den en natt på stan låst med två lås. Det var en riktigt fint märke på den damtrallan och jag älskade den. Men nu vill jag helst ha en skön ful gubbcykel som ingen vill sno. Nu handlade hela inlägget om cyklar när de skule handla om stil haha! Well, nu ska vi åka och grilla hos Malin, hur somrigt lät inte de rå? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0