Fitnessfestivalen

Vi är nu framme på hotellet eller vi kom fram igår på kvällen då vi bara chillade på hotellet hela kvällen. Imorse ringde klockan nio och jag trodde den var fem typ för de kändes så tidigt haha men de var bara att kliva upp ur den sköna hotellsängen och äta maffig hotell frukost. De är typiskt mig att alltid ta mer än vad jag orkar och så klantigt att glömma laktostabletterna hemma så jag fick världens magknip av våfflan och hade de hela dagen.. 

Vi var på Fitnessfestivalen eller Fitnessmässan som de också kallas och i år var de extra kul för de hade en hel avdelning med Skönhet&Hälsa vilket är verkligen något för mig! Gratis massage ville jag ha förra året men de var för lång kö då och såklart var det de i år igen, sjukt Mycke folk överallt! Men jag blev fixad i håret av Skönhets Fabriken och köpte med mig ett underbart torrschampo och så köpte jag ett fint glitternagellack! Vi fick även prova på en smidig massagekudde med infravärme som vi köpte hem och använt nu på hotellet, jätteskön! Fler och bättre bilder kommer när vi kommer hem 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0