secrets

Jag har hamnat lite i en bloggtorka. Jag har varit så fokuserad på annat så har inte tagit så mycket nya bilder. Dagarna går så fort och ja jag är fortfarande lite hemlighetsfull. Jag kommer inom en snar framtid att förklara ALLT! Så Malin och alla ni andra som läser min just nu lite tråkiga blogg.. Ni kommer få veta! Tro mig jag vill skrika och skriva här rakt ut vad de handlar om men jag håller mig lugn tills jag vet att allting är 100% klart. Min blogg kommer bli så mycket bättre så fort allt är klart och jag fått mer inspiration, jag lovar!
 
Och kom jättegärna med tips, jag kan göra fler videos vilket jag börja gilla mer och mer men har en så dålig fantasi just nu.. Vad vill ni se och veta? Var inte blyga, kom igen ni är ju ett par stycken.. så kommentera här nedanför, du får vara anonym om du vill (vet att du läser min blogg Victor!). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0