cat life

Tänk att vara katt. Bara sova, äta, busa, mysa hela dagarna med maten serverad. Jag och Andreas undrar ofta vad våra katter tänker på haha de ser ut som de filosoferar så mycket.. Hoppas de tycker om oss ;) 
 
När klockan ringde 05:12 så ville jag bara ligga kvar i sängen som Leo på bilderna över. Men tankarna blev bättre när jag insåg att jag faktiskt har blivit utvald till detta jobb som jag ska göra i en kort period, de ville ha mig och jag ska visa vad jag går för. Andreas är så söt som alltid pushar mig till livet, han vaknade med ett leende och drog mig upp ur sängen. Han är bäst och de var så mysigt att laga middag tillsammans, rulla köttbullar och göra matlådor till oss. Nu ska vi tända lite ljus och så blir de massage-time framför tv:n, måndagsmys!

Kommentarer
Postat av: Suzanne BakeBelieve

Åh, vilka mystroll! <3 Katter är underbara varelser, och ja... visst får man fundera ibland vad i hela världen de egentligen tänker på.

Svar: haha ja visst är de roligt, de kan ju sitta och stirra hur länge som helst men man har ingen aning om varför ;D
Elisa

2013-09-30 @ 22:21:51 - http://bakebelieve.blogg.se
Postat av: Elin

Haha nej vilka söta!! :'D

Svar: haha tack :D
Elisa

2013-09-30 @ 22:47:40 - http://piggelinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0