you better work bitch

Imorgon ska jag jobba igen, den här gången på ett lager och de är ett uppdrag jag fått för en kort period. Jag blir oftast inslängd till ställen som behöver extra personal men de är bara tacka och ta emot för jag älskar nya utmaningar och vem vill inte tjäna lite pengar? Jag är lite nervös men de blir jag jämt inför första dagen på ett helt nytt jobb men de ska bli kul att prova på något nytt även om de är för en kort period som sagt. Nu ska jag sova för jag ska gå upp halv sex och jag kan inte minnas när jag gick upp så tidigt sist, önska mig lycka till! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Snygg bild :-)

Svar: tack :D
Elisa

2013-09-29 @ 23:06:58 - http://lovejournal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0