PASSION FOR FASHION

Fashion Week är över för den här gången och de har varit en väldigt händelserik vecka med så fina visningar. Jag längtar redan till nästa år! Bästa visningen var nog Ida Sjöstedt för att hennes kollektioner är alltid så vackra och glamourösa med mycket spets, rosa, glitter vilket lilla flickan i mig alltid kommer älska att se på. Jag önskar dock att vi hade gått på Cheap Monday som var i en simhall och modellerna hoppade i bassängen efteråt med kollektionen på sig, de hade varit roligt att se!
 
Nu är jag hemma igen i Västerås och stressar för fullt inför flytten, vi städar och fixar. Vi försöker även vänja katterna att vara i bilen men de går sådär, Chanel är helt tyst och snäll i sin kattbur men Leo jamar och flåsar.. Det kommer inte bli roligt att höra på honom i fyra timmar påväg till vårat nya hem, tipsa gärna! Vi har köpt en svindyr spray som ska försöka få dom lugna men de funkar inte alls.. värt. Får se hur det går, de är ju snart dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0