BAD OCH BEBISMYS

Vi har badat och solat hela dagen idag också vid Gropen. Jag förstår mig verkligen inte på folk som ligger där och solar men doppar sig aldrig, de är 30 grader varmt! Jag får panik av att bara sola dels för att de är för varmt och för att jag blir uttråkad, på mage med en tidning går bra en liten stund sen är de dags för att hoppa i. Jag har alltid varit mer i vatten än på land på somrarna. 

Mot kvällen åkte vi och myste med Sean&Emelies lilla Molly Lynn som även är Andreas guddotter. Hon bara växer och växer och fort går det! Om en vecka blir hon 3månader och sen är hon helt plötsligt 18! Det är så kul att vi har så många vänner och släktingar som har småbarn just nu och fler kommer, så vi slipper skaffa oss egna ;) Jenny som har Collin min gudson ska få en till i november och jag längtar så! 

Kommentarer
Postat av: Tess

Åh, vilka mysiga bilder! :D Kram

2014-07-25 @ 10:49:56 - http://tesswaltenburg.blogg.se/
Postat av: Sabina

Vilka superhärliga bilder! Håller med dig om människor som ligger i solen dagarna i ända - går INTE för den här fröken heller!

Svar: tack :) nä de är sjukt varmt!
Elisa

2014-07-25 @ 16:16:24 - http://minegensite.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0