de här med solbrillor..

Jag tycker inte att jag själv passar i de och de är extremt svårt för mig att hitta ett par passande som är bra, dessa är plastiga och jättedåliga men jag kör med dom för jag måste. Jag har börjat blivit extremt ljuskänslig på senaste tiden så jag får ont i ögonen utan solglasögon när det är strålande sol. Jag hitta ett par skitsnygga i LA, jag tror det var Prada eller Dior som jag skulle få köpa för halva priset av hon jag prata med i solglasögonbutiken och så är de billigare i dollar än sek men jag köpte dom aldrig så har lite ångest nu över de. Men jag fyller år om ca två månader så får väl önska mig ett par eller försöka köpa själv  innan sommarens starkaste strålar kommer fram. Tipsa gärna om du vet en bra prisvärd sida som säljer riktigt bra äkta solglasögon med bra glas! (behöver inte vara märke bara de skyddar bra)

Kommentarer
Postat av: Ida Airaksinen

Tjo! Merattityd.se beställde jag ett gäng solbrillor ifrån inför förra sommaren. Inga märkesbrillor men tyckte faktist det var riktigt bra kvalitet på dom! Samt bra priser på sidan :)Kommer ihåg att du kommentera ett par, leopard. Skitsnygga! Tips!

Svar: Hej! Åh tack Ida! De behöver ju inte vara märke såklart bara de håller och är av bra kvalité :D
Elisa

2014-04-02 @ 08:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0