tattoos on my mind again

Jag är såå sugen på nya tatueringar. Nu har jag lite idéer som jag funderat på länge och vill köra igång nu innan sommaren så de hinner läka och bli bra. Min fjäril på foten är inte så vacker längre, (den har blivit förstörd pga av att jag gjorde den på sommaren och var för snabb med att börja sola&bada) Så den skulle jag vilja ordna till på något vis och lägga till en tatuering brevid den ensamma fula fjärilen. Tatueringen jag mest är nöjd med är den på bilden som sitter på sidan av magen/revbenet, den betyder mycket för mig och samma den i nacken "Live Love Laugh" som är texter jag alltid går efter. Så den nästa jag vill göra är också en som betyder något och passar mig. 

Kommentarer
Postat av: joe

Oh jag med. Är också sugen på att göra nya! :)

Svar: jaa man blir ju nästan lite beroende när man inte har gjort på ett tag vill man ha mer haha! vad har du för några? =)
Elisa

2014-03-31 @ 22:17:43 - http://yoginijoe.blogg.se
Postat av: Annster

Roligt med tattos.
Sugen på några jag med :)

Svar: ja oj jag kanske stavade min status fel haha!ja de är bara köra om man har bra idéer och se till att gå till riktigt bra tatuerare :)
Elisa

2014-03-31 @ 22:54:46 - http://annster.se
Postat av: anna

gillar tatueringen som du har där på revbenen, himla fin! ska göra min nästa där :)

Svar: tack så mycket! :) ja gör det! vart och vad har du fler för tatueringar? :)
Elisa

2014-04-01 @ 06:27:32 - http://byannam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0