shopping med tilda

Gullkusinen Tilda ringde mig imorse och fråga om jag ville gå och shoppa med henne och självklart kunde jag det! Vi gick ut med hundarna tillsammans och sen åkte vi ut till Erikslund för det var så kallt att gå i regnet i city. Tilda var ute efter en bollero till skolavslutningen och sommarplagg, så vi letade och provade tills hon blev nöjd. Hon var så söt som sa att de är kul att gå med mig för att jag vet vad hon passar i och vad som gäller haha! Jag kanske ska bli en personal shopper? ;) Det är kul att få hjälpa till! Vi lunchade där också, Tilda åt asiatisk buffé och jag sushi som hon fick smaka för första gången och hon gillade det så nästa gång tar vi det båda två! Mysig dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0