NY VIDEO!

 Jag hade egentligen tänkt och vänta tills jag beställt fotolampor för ljuset utifrån var ju inte de bästa men det gick ju ändå! Jag gjorde ett par "nyårsnaglar" lite festligare naglar redan nu för att prova och för att jag vill ha dessa till helgen, det kommer fler tutorials inför jul och nyår inom kort så prenumerera gärna!
 
I videon använde jag mig av Lemony Flutter som är ifrån Lush, det är en nagelbandskräm som jag även pratar lite om i videon, den doftar jättegott om man älskar citrondofter vilket jag gör. Du kan använda krämen på alla torra partier, som händer, armbågar, knän, den är riktigt bra och du hittar den på LUSH.SE! Glittrigt nagellack från Nubar som är väldigt tjock och därför använde jag den innan jag strössla på med glitter för att det skulle hålla bättre. Glittret vet jag dock inte vart de är ifrån men det finns i de flesta butikerna som säljer nagelsaker samt hobbybutiker.
 
Det här svarta nagellacket är ifrån Loréal Paris som heter "Black Swan" och de är de bästa jag har provat! De sitter länge och den är väldigt enkel att applicera. Seche Vite som är ett måste efter man målat naglarna, så målar du på detta och det torkar jättefort och nagellacket håller mycket längre. Jag hade även Depend's baslack på innan alla lack som jag glömde fota. Glasfilen är från Ullared och den är grym, den håller jättelänge och kan forma naglarna jättebra samt få de fina utan att de flisar sig, så kasta bort alla plastiga filar och investera en glasfil! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0