6H TÅGRESA

 
Äntligen tisdag! Som jag har längtat till denna dag då jag ska åka "hem" och hälsa på lite igen. Det är sjukt vilken hemlängtan man kan få när man flyttar så långt bort, eller hem och hem nu är ju Eksjö vårat nya hem men man har inte vant sig än. 

Jag saknar inte staden Västerås och är jätteglad över att vi har flyttat men jag saknar mina nära och kära såklart! Även om det var några veckor sen vi hälsade på så gick det så fort, de var bara 2 dagar men nu ska jag stanna 6 dagar så jag hinner umgås ordentligt och kramas med mina små pluttisar <3

Jag åker tåg i 6 timmar med två byten vilket är rätt jobbigt men så länge jag har tidningar, internet, Lana Del Rey och Iggy Azalea i lurarna, cola zero och en sjukt god sallad med handskalade räkor så går det bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0