MODE OCH KONST

Mode och konst hör ihop. Jag älskar att se riktigt stora exklusiva skapelser som när den svenska stora designern (en av mina favoriter) Lars Wallins hade utställningen Fashion Stories 2012 i Västerås. Det var magiskt och det sa jag även till honom när jag fick träffa han på invigningen. Jag vill gärna se fler designers ställa ut på svenska museum. Ett musem jag har velat besöka länge är Fotografiska i Sthlm, någon som har varit där?
 
Jag har försökt googlat på museum runt om i landet som kanske har mode, design utställningar men hittade inget speciellt, tipsa gärna om du vet vad som är på gång! Det skulle vara så mysigt att gå på en utställning i höstmörkret bara strosa runt, titta, fotografera och bli inspirerad! 

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

finna bilder

Svar: tack så mycket!
Elisa

2014-10-23 @ 11:25:22 - http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0