I LOVE MY LIFE WITH YOU

Även om Eksjö kanske inte är den staden jag skulle vilja bo i så finns det ingen plats jag mer vill vara på än här med mannen i mitt liv. Vi har försökt förut att vara ifrån varandra då jag har kastat mig ut i världen till Italien, Usa men jag har inte klarat det, inte för att jag har svårt att vara utan Andreas men för att jag fick andra problem men jag hade inte åkt utan honom en gång till ändå för nu är jag trött på att resa ensam. Jag blev så glad när han kom in på utbildningen och även om de kändes lite jobbigt över att han kansle skulle få bo själv i ett studentrum så ville ju inte jag stoppa honom. Han som alltid stöttat mig. Men så hade vi en sån tur att vi fick tag i en trea och vi fick även ta med katterna vilket var så skönt och hur underbart som helst! Jag hade ändå ingenting jag åkte ifrån förutom mina nära och kära men de hälsar jag på snart. Och vi kommer bo här 2år sedan gör vi nästa äventyr, bara vi är tillsammans så klarar vi allt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0