SUMMERTIME SADNESS

När jag tittar tillbaka på bilder som är ifrån somras så känns det som om det vore från igår. Min och Andreas semester var en roadtrip till Västkusten som var så romantisk, rolig, lite jobbig och fantastisk. Det jobbiga då var att tälta och att folk på campingen som vakna runt sju på morgonen, men om jag kunde så hade jag gärna velat vara där i den stunden just nu och när jag tittar tillbaka så var det inte så jobbigt. Det var varmt, det var sommar, blommigt, sommar regn, dialekter, skrattande barn, skällande hundar, havets vågor, doften av grill, smaken av vin, barfota, sandstrand, brun. Vi åkte från Västerås igenom Borås, Varberg, Ullared, Falkenberg, Tylösand, Halmstad och uppåt mot Göteborg sedan hem på en vecka. En underbar vecka med mannen i mitt liv och jag längtar redan till nästa resa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0