WE MEET AGAIN REVLON 1002!

Min gråa/gröna ombre har tvättas ur då det bara var tillfälligt och nu är jag lite gulaktig i min ombre som ska vara blond. Så just nu kämpar jag med denna, den omtalade Revlon 1002 som jag provat förr. Då gjorde jag som det stod, hade i blött hår i 3 min och sköljde ur men ingenting hände. Men frisörer rekommenderar nu att man kan ha det i torrt hår och i timmar innan man sköljer ur det som ska ge mer effekt, så får hoppas på förändring då flaskan är tom snart haha! Det är skönt att de är en färgbomb som är en inpackning som inte sliter på håret.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag har mörkbrunt med ljust/ nästan blont ombre. Jag har också denna fast annan färg för att övergången skall bli mjukare. Jag brukar skölja håret i duschen, borsta det, sedan lägga i det i håret i ca 5 min, sedan skölja. Blir jätte bra. Nackdelen är att det bara håller 2-3 tvättar. Men jag gillar den! håret blir så lent och fint efter med :)

Svar: åh det låter nästan bättre, vilken färg har du? ja det är nackdelen, funderar på att prova Maria Nila Silver Pearl inpackning då deras lavendel inpackning fungerade jättebra när jag ville ha lila förut.. har du provat annat än Revlon? :)
Elisa

2015-08-07 @ 23:34:54 - http://nattalys.se
Postat av: Natalie

Jag har 812. Har bara provat den också. Men jag är jätte nöjd med den :)

Svar: ja va fint att de funkar :) ska kika på 812!
Elisa

2015-08-08 @ 17:55:33 - http://nattalys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0