BABYLISS CURL SECRET

 
Bjuder på en video idag om min älskade Babyliss Curl Secret som jag fick i julklapp av farmor. Jag är inte van alls att prata inför en kamera så jag är ganska stel haha. Det är synd att man inte får använda vilken musik man vill, så det är därför musiken är för hög för den är vald via youtube, men hellre lite musik än inte alls. Hoppas ni gillar den! 
 
Babyliss Curl Secret kan du köpa HÄR och den är verkligen grym. Många är rädda att fastna med håret i den och mitt hår var trassligt en gång så de fastna men då piper den till flera gånger och släpper upp sig själv så man kan ta ut håret väldigt enkelt utan våld och man förstör varken tången eller håret vilket är jättebra. Jag tycker håret känns bäst efter ungefär två tre dagar då det inte är lika lockigt utan mer svall då de lagt sig lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0