HEMMA I SMÅLAND IGEN

Nu är vi tillbaka här hemma och jag har börjat jobba igen både vardagar och helgen som kommer. Men det känns helt okej faktiskt, det känns skönt att få göra något vettigt och inte bara lata sig. Jag är även väldigt social av mig och tycker om att bemöta människor och hjälpa till så jag tror om jag inte hade haft ett jobb så hade jag blivit knäpp härborta haha! För det är en väldigt lugn och liten stad vi bor i som inte gör så mycket väsen av sig direkt. 
 
När jag är ledig så försöker vi som idag bara ta vara på tiden vi har här, eftersom vi inte kommer bo här nästa sommar. Det är så fint här just på sommaren och vi brukar med Nelly längs sjön närmast oss, parken, åka till stranden, gå och mysa i stan där det känns som att man går igenom en gammal Astrid Lindgren film för allting är väldigt gammeldags och typiskt småländskt med små söta innegårdar och trähus. Väldigt fin liten sommar stad! 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fin bild :)

Svar: tack, fin blogg :)
Elisa

2015-07-23 @ 21:43:41 - http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0