MISS UNIVERSE SVERIGE FINALEN!

Jag är så stolt över min vackra kusin Emma! Jag har fotat henne sedan jag fick min första kamera och hon är en riktig stjärna framför kameran så jag peppar henne till tusen nu när det händer grejer i hennes liv. Hon fick precis modellkontrakt och så fick jag ett samtal för en månad sen då hon är överlycklig och berättar att hon har varit på casting och kom vidare till den stora Miss Universe Sweden finalen!
 
Hon är så modig, en annan skulle aldrig våga gå catwalk i träningskläder och bikini inför en publik och en jury men Emsan vågade och var grym! Hon kom vidare av flera tusentals sökande tjejer till finalen men tyvärr blev hon inte Miss Universe även fast många röstat på henne och hon fick höra av många i publiken att hon borde ha vunnit men hon är ändå glad över den här chansen sa hon och de ska du vara! Du kommer gå långt, de här är bara början snygging och jag finns här för dig som din "big sis" alltid, det vet du! ♥ 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åååå bästa du! Älskar dig my big sis

Svar: älskar dig med sötnosen <3
Elisa

2015-07-22 @ 06:15:28
Postat av: Sofie.D

Så vacker!! grymt bra jobbat! :D

2015-07-22 @ 10:31:27
Postat av: Johanna

vad kul!

2015-07-22 @ 18:05:37 - http://www.jojosmind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0