BODY WRAP

Ikväll har jag provat Dead Sea Black Mud Body Wrap som jag fick i födelsedagspresent av Sanne&Ramon, tackar ♥ Det är en gyttja/lera som är som en ansiktsmask fast för kroppen kan man säga. Det var dock inte de lättaste att smörja på sig den då de kom ut som en lerig korv och kladdade överallt, badrummet blev jättefint haha! Men till slut fick jag till det och de såg ut som att jag varit med i lerbrottning ;)
 
De ska sitta på kroppen i 15-20min så jag passade på att tvätta mina sminkborstar, la även en ansiktsmask från Exuviance och tog bort mitt nagellack och gjorde rent naglarna så det var ju bra. Det kändes lite läskigt sen när de hade stelnat på hela kroppen och den var svår att få bort i duschen så man får skrubba ordentligt. Nu efteråt så känns huden väldigt len och återfuktad!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0