GLOSSYBOX - JUNI 2015

Innan vi åkte fick jag hem juni's Glossybox! Så det mesta ur boxen fick följa med så jag kan förbereda mig inför min fest och sommaren. Det röda nagellacket från Make Up Store var jag mest nöjd med,Aloe Vera Moisturizing Gel kommer jag använda efter varma dagar i solen och ansiktsmasken! Ögonbrynsfärgen vet jag är bra då jag läst bra omdömen om den men jag har redan så mörka så jag får ge bort den till första vän som hojtar till för det är ju alltid kul att göra någon annan glad ;) Annars är jag jättenöjd med månadens box och ser framemot nästa!
 
Nästa månad är det Carolina Gynning som designar boxen, om du vill hinna få den så bli medlem HÄR! Det kostar 139kr i månaden eller 6 månader för  699kr då du alltid får minst 5 produkter, både prov och orginal. Du kan se vad jag fått i tidigare boxar på kategorin Glossyboxar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0