YES!

 
Nu äntligen är jag klar med mina kurser som jag kämpat med under höst&våren! Jag hade panik nu i slutet då jag gjorde 6 prov på en vecka. Jag är ändå glad över att jag klarade 5 av dom och den 6te nu i veckan fick jag veta idag så nu kan jag äntligen koppla av och njuta av sommaren för att sedan ha energi till hösten!
 
Jag gick inte ut gymnasiet med slutbetyg för att jag tog bort matten andra året på gymnasiet pågrund av min dyskalkyli (som dyslexi fast med siffror) och så var jag skoltrött, ung och dum.. Därför får jag ta igen det nu då mitt mål är att få det där jäkla slutbetyget till slutet på de här året förhoppningsvis. Det jag har kvar är 2 kärnämnen, matte&samhäll som jag då ska plugga nu i höst/vinter så det är inget jag direkt längtar till men ska kämpa lika mycket som jag gjort nu under våren.. So stay in school kids, för det här vill ni inte göra senare i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0