HELGEN

I helgen har det varit mycket. Jag har gått långpromenad med hundarna på gärdet i morgonsolen sedan bowlat med morbror och co. Det var länge sen man gjorde de så jag hakade på! Barnen tyckte de var jättekul. 
 
Jag har även varit i Uppsala med Eve och hälsat på hos Paulina&Angelina, de blev mat och en whiskey sour på O'Learys sedan mys hemma hos Paulina. Jag gillar Uppsala! Sist jag var där var de Valborg för några år sen, jag minns att de var skitkallt jättemycket folk och jag ramla och slog upp mitt knä så de forsa blod och min långklänning blev röd och fin och gick sönder av min klumpighet haha hej fräsch tjej! 
 
Paulina har för övrigt den skönaste sängen jag sovit i hemma hos någon, ville sova kvar! Men det kunde vi ju inte för vi skulle upp och åt hotellfrukost i city, så jäkla gott så det vare värt att lämna sängen för haha! På kvällen blev det spontan utgång i Västerås med Eve, Linnea, Anders, Ida mfl. Vi hamnade på Publik det var första gången jag var där men säkert sista också, man är inte 18 längre och vill helst inte vara runt dom heller, skulle inte dom ha hög åldersgräns? Nästa gång får det väl bli Harrys för oss gamla gubbar och tanter ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0